fredag 23 maj 2008

23 maj

Av en ren händelse hittade jag att låten vi precis gjort en cover på räknas in i "the filthy fifteen". PMRC's lista över ja, låtar de inte vågar prata med sina barn om.
Jag är inte smart nog att säga nåt om det. Inte heller amerikansk nog att säga någonting om det. Så det är tur att Frank Zappa fanns.
http://www.freemuse.org/sw4213.asp

Al Gore har också haft ett finger med i spelet här så att han nu håller på & är allas lilla miljö-hjälte skrämmer mig. Men som sagt jag är inte smart nog, så jag skickar vidare.

Är det nån som känner för att fixa så att de slutar hålla på?

Äh, skit samma, jag fick precis reda på att jag ska vara förband åt Gary Wilson på Knitting Factory om två veckor!!! Jag kan inte riktigt beskriva hur stort det känns!

Gary Wilson - 6.4 = Make out

Inga kommentarer: