måndag 18 februari 2008

17 februari


Berlin. Mitt i natten. Tolvtimmarsbussen går om sex timmar. Turnén är slut.
Gud vad jag längtar hem. Vill bara vara hemma & ligga i en säng & sova. Eller kanske ringa min nya norsk/tysk/amerikanska flamma.
Det är intressant hur mycket som kan hinna hända på kort tid ibland.
På fem dagar har jag varit i fyra länder, druckit ett par liter alkohol, hostat upp ett par liter slem, träffat ett par nya väldigt bra människor, ätit väldigt lite, sovit ändå mindre & gjort en jäkla massa saker. Efter gårdagens spelning här i berlin gick jag & la mig klockan elva på morgonen idag. Det blev så senast jag var här också. Borde åka hit mer.

Nu ska jag nog sova en stund... eller kanske dricka upp min coca cola.

Östen Varnebring - Det var längesen jag plocka några blommor

Inga kommentarer: